-
مناسبتاگرچه بهترین هدیه ها، هدیه هایی هستند که مناسبت خاصی نداشته باشند چون نهایت علاقه ی ما را به شخص مقابل می رساند که در مناسبت ها این علاقه با وظیفه توام می شود. مناسبت ها، هدیه هایی متناسب می طلبند. هدیه تولد باشد یا سالگرد ازدواج یا ولنتاین در هر صورت هدیه های هنری باب میل هر کسی خواهد بود.جهت جستجوی هدیه موردنظر بر روی دکمه زیر کلیک کنید. جستجوی هدایا
-
علایق شخصیهر کس با توجه به علایق شخصی خود، سبک و گرایش خاصی را می پسندد . بعضی افراد کارهای دکوراتیو و تزئینی دوست دارند. بعضی به سبک های مینمال علاقمندند، بعضی ناتورالیسم می پسندند و بعضی انتزاع. با دقت در نحوه ی چیدمان وسایل اتاق یا خانه و طرحهای مورد پسند طرف مقابل می توان از سبک مورد علاقه ی او آگاهی پیدا کرد.جهت جستجوی هدیه موردنظر بر روی دکمه زیر کلیک کنید. جستجوی هدایا
-
رنگرنگ یکی از مهترین گزینه هایی است که باید مد نظر داشته باشید اینکه فرد هدیه گیرنده دوستدار رنگ های سرد (آبی ها و سبزها) گرم (زرد، نارنجی و قرمزها) یا رنگهای خنثی (خاکستری ها، سیاه و سفید) باشد، کمک زیادی در انتخاب هدیه خواهد کرد. ضمن اینکه آگاهی از رنگ مورد علاقه می تواند تا حدودی خصوصیات شخصیتی او را برملا کند.
-
گروه سنیاگر چه علاقه به دریافت هدیه هنری به سن خاصی معدود نمی شود اما می تواند به شما کمک کند راحتر هدیه ی مورد نظرتان را پیدا کنید. مثلاً نوجوانان به نقاشی و عکس علاقه ی خاصی دارند. در جوانان می تواند جواهر و کیف های دست دوز محبوبتر باشد. در میانسالان گرایش به آینه و ساعت و سفالهای نقاشی شده یا دست سازهای چوبی و در سنین بالاتر علاقه به خوشنویسی و مجسمه و صنایع دستی. اگر چه این قاعده خیلی کلی است و در هر فردی می تواند متفاوت باشد.
-
جنسیت
-
بودجهیکی از مهمترین مسائلی که بایدبه آن توجه کنید بودجه ای است که برای این کار در نظر گرفته اید. همیشه گران قیمت بودن هدیه مساوی مورد پسند بودن آن نیست.جهت جستجوی هدیه موردنظر بر روی دکمه های زیر کلیک کنید. زیر 1 میلیون تومان بین 1 الی 2 میلیون تومان بین 2 الی 5 میلیون تومان بیشتر از 5 میلیون تومان
-
کارت تبریکیک پیام ساده و صمیمانه که احساس واقعی شما را بیان کند ، تاثیر بسزایی بر فرد گیرنده خواهد گذشت.جهت جستجوی هدیه موردنظر بر روی دکمه زیر کلیک کنید. جستجوی هدایا
اگر همچنان در انتخاب هدیه سرگردانید بخش روانشناسی روز تولد را بخوانید.